Samo Apple, choć przyznaje, że część smartfonów z jego najnowszej linii ma problem z poprawnym działaniem głośnika w trakcie rozmów, jednocześnie zastrzega, że problem ten dotyczy jedynie niewielkiej części urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro wyprodukowanych między październikiem 2020 r. a kwietniem 2021 r.
Do bezpłatnego programu naprawy – jak ogłosiła firma, kwalifikują się te smartfony, które nie emitują dźwięku z głośnika, gdy użytkownik wykonuje lub odbiera połączenia.
Oświadczenie Apple - jest problem z dźwiękiem
Gigant z Cupertino wydał nawet specjalne oświadczenie w tej sprawie, w którym przekonuje:
„Firma Apple ustaliła, że w bardzo niewielkim odsetku urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro mogą wystąpić problemy z dźwiękiem z powodu awarii podzespołu modułu głośnika. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane w okresie od października 2020 do kwietnia 2021”.
Co warte podkreślenia program bezpłatnych napraw dotyczy tylko iPhone'a 12 i iPhone'a 12 Pro, ale już nie iPhone'a 12 mini lub iPhone'a 12 Pro Max. Z opcji bezkosztowej wymiany sprzętu będzie można skorzystać przez dwa lata od daty zakupu urządzenia, przy czym jeśli ktoś odkupił swojego iPhone’a od poprzedniego właściciela, musi wziąć pod uwagę, że liczy się tu data pierwszego zakupu w sklepie.
Przed naprawą iPhone'a 12 trzeba wyeliminować inne usterki
Przy okazji Apple przypomniało też, że aby można było skorzystać z bezpłatnego programu wymiany głośnika, sprzęt nie może mieć żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych np. zbitego lub pękniętego ekranu. Najpierw należy je naprawić na własny koszt, a dopiero potem oddać smartfona do serwisu w celu realizacji „programu napraw” dotyczącego głośników.
Źródło: Apple
KOMENTARZE (1) SKOMENTUJ ZOBACZ WSZYSTKIE
tomek