Zaczyna się sezon świąteczno-noworoczny, w którym zwykle nie ma nas w pracy. Warto na ten czas, jeśli nie będziemy mieć dostępu do swojego konta pocztowego, ustawić automatyczną wiadomość o naszej nieobecności, dzięki której poinformujemy nadawców, że jesteśmy poza zasięgiem i nie możemy natychmiast udzielić odpowiedzi. Działa to tak, że w momencie, gdy ktoś wyśle do nas wiadomość (a nas nie będzie w biurze), otrzyma automatyczną odpowiedź informującą, iż jesteśmy niedostępni.
Z poczty elektronicznej korzystamy dziś wszyscy. Niestety, wraz ze wzrostem popularności tej właściwie niezbędnej w codziennym funkcjonowaniu usługi, pojawił się też spam, za którym delikatnie mówiąc, nie przepadamy. Z tego powodu, kiedy w kolejnym serwisie internetowym musimy podać przy rejestracji swój email, bardzo często się wahamy – mało kto chce mieć konto zasypywane kolejnymi wiadomościami-śmieciami. Tymczasem jest sposób by to ominąć. To tzw. chwilowy e-mail.
Mozilla Thunderbird to z pewnością jeden z najpopularniejszych niegdyś klientów pocztowych. Używają go głównie osoby szukające dobrego zastępstwa dla MS Outlook. Aplikacja, o której wiele osób myślało, że najlepsze lata ma już za sobą, właśnie doczekała się dużego pakietu poprawek.
AGD
Telewizory
Jak to zrobić?
Tech