Na ekrany telewizorów w Polsce wchodzi Disney +, czyli konkurencja dla Netflixa oraz Amazon Prime Video oferująca dostęp do biblioteki filmów i programów spod znaku Star Wars, Pixar oraz Marvel. Oto czego możemy się spodziewać po nowym serwisie streamingowym.
W sieci zawrzało po tym, gdy nowa wersja popularnej aplikacji streamingowej HBO Go przestała z dnia na dzień działać na wielu modelach telewizorów. Choć potentat tłumaczy się, że chodzi tu wyłącznie o bezpieczeństwo widzów, to komentarze użytkowników są jednoznaczne – na zaledwie kilkuletnich telewizorach nie da się już oglądać produkcji z tego serwisu.
Coraz więcej telewizorów ze średniej i wyższej półki posiada funkcję HDR. Ale co to właściwie znaczy i jakie konkretnie korzyści daje podczas oglądania wyjaśnimy w tym artykule. A jest to technologia ważna, ponieważ sprzęt w nią wyposażony oferuje znacznie lepszą jakość obrazu niż tradycyjne telewizory.
Netflix jest znany z tego, że co jakiś czas testuje w różnych krajach nowe rozwiązania abonamentowe. Tym razem kolej padła na Polskę i dwa nowe plany dla użytkowników urządzeń mobilnych, którzy nie potrzebują korzystać z telewizorów.
Wybór odpowiedniego telewizora jest dziś na serio trudny. Liczba dostępnych modeli i funkcji oszałamia, a w sklepie wśród tysięcy modeli trudno znaleźć ta najciekawsze. Oto te, którymi naszym zdaniem warto się w styczniu 2020 zainteresować.
Oglądanie TV przez internet stało się jedną z najpopularniejszych rozrywek ostatnich lat. Wszystko zaczęło się kilka lat temu od Netflixa, ale dziś funkcjonują już także Amazon Prime Video, HBO GO, a wkrótce Apple TV i Disney +. Wiele wskazuje na to, że najbliższe lata przyniosą ostrą walkę o widza na rynku, ponieważ pojawią się zupełnie nowi gracze. Jeszcze w tym roku na ekrany zawitają wspomniane Disney+ oraz Apple TV+, które dzięki ogromnemu zapleczu finansowemu, a przypadku Disneya także bogactwie już lubianych treści (np. uniwersum Gwiezdnych Wojen), mogą nieco namieszać wśród platform strumieniujących materiały wideo. Takim atakującym graczem chce też być HBO, które ma zamiar zaatakować rynek nowym serwisem HBO Max.
Netflix, najpopularniejszy serwis streamingowy na świecie od dłuższego czasu boryka się z rosnącym zadłużeniem, które obecnie przekracza już 10 mld dolarów. Jedna z firm analitycznych - Instinet - wyliczyła, że panaceum na kłopoty nadawcy mogłoby się stać wprowadzenie reklam.
Audio
Jak to zrobić?